Fäller en tår o hoppas på att det kan bli som förr..

Hejj..
Idag har man vatt i först Ronneby o träffat brudarna, när man var där
o satt o åt på Katrins så kom Pablo,Rasmus,Dennis,Moa,Rina o aa
typ dom. Vid cirka 6 så tog jag bussen hem t älskling o myste lite o
skrattade, hihih ^^
Tyvärr har man typ bråkat med ena bruden idag o det känns
så grymt jobbigt, men visst. Man kan inte alltid leva på
vita mjuka moln som jag gjort den senaste tiden.
Jag gillar det men ibland känns allt lixom för lätt.
Dumt o säga så för man vill jue ha det bra, men
jag hoppas ni fattar vad jag menar.
Men det blir snart bra igen, hon o jag kan aldrig vara
ovänner länge som tur väl är. Men om ni undrar så
är det INTE hon som är på bilden jag har bråkat med,
hon som är på bilden är en underbar brud som jag
älskar sjukt mycket! Dock är bilderna ganska gamla, men
tycker dom är ''tuffa''.
Hejdå, pusspuss //Linn :)) <3

Kommentarer
Postat av: kajsa:D

svar på komentar:

ja visst har jag!:D

gulliga bilder förresten, fast jag ser typ

heeelt mongo ut.. men aa, puss på dej sötis!:)<3

2011-08-11 @ 11:35:50
URL: http://kajsastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0