Fredags mys! :D



Hej älskade vänner! 
Jag hann inte skriva nått igår kväll för jag hade fullt upp.
Igår... Först för sovde jag mig igen. 
Skulle stigit upp vid 20 över 7 för att hinna med allt inna Josse, Kajsa o Rina skulle komma.
Men så blev det tyvärr inte, Josse ringde o väckte mig 10 i 12 för då stod hon 
utanför dörren o väntade på att jag skulle öppna. Men aa.. 
Senare kom Kajsa o Rina o vi hade sjuuukt kul tillsammans som alltid! 
Jag älskar er brudar! <3
Sen på kvällen åkte jag t älskling o sovde där..
Idag... Vaknade upp hos älskling o låg o myste t klockan 12-1. 
Sen gick vi t hans pappa o skulle hämta lite saker, när vi kom tbx så 
var pappa där så åkte t Ronneby o skulle köpa lite saker t imon. 
När jag var där träffade jag Kajsa o Emelie på maxi, hihi! :D
Men nu ska jag gå t Sanna o fixa hennes naglar t bröllopet som är imon! 
Laddar upp bild på hur dom blir sen, puss & kram! //Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0