Nytt ! :D


Nya byxooor!

Nytt läppbalsam! :D
Hallå, idag har jag vatt i Karlshamn o lämnat in min kamera pålagning. Och medans man ändå var där passade jag på att köpa ett läppbalsam (rosa :D) o ett par byxor (dock inte rosa :/). Eller jag köpte inte, det var jue pappa som betalade men aa. Finns det nått bättre än en pappa på bra humör med pengar i plånboken? Ne det skulle jag inte tro. Men tyvärr så kanske inte min kamera går att laga men vi får väl se, annars kanske det blir en systemkamera som jag tjatat om i en evighet! Vill börja fota på riktigt! Nu ikväll har jagvatt hos min fina moster o hennes familj, skulle prov måla hennes naglar inför bröllopet. Blev riktigt fint om jag får säga det själv. Hoppas det blir bra sen när det är på riktigt dom ska målas, är nervös för att det inte ska bli bra. Eftersom dom tar jue kortpå ringarna o då måste naglarna vara snygga. Men vi får se hur det blir, det blir nog bra. Kommer nog bilder när dom är klara hoppas jag. (a) Men nu ska jag säga godnatt t älskling, men skriver imon. Puss&Kram //Linnsan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0