Ett sätt som får alla män att tro dom är i himmelen

Min dag:

Idag har vi haft bad igen o sen blev det t Knuthans aula o titta på nån ''teater'' 
eller nått sånt. Typ om homosexuella o kärlek, dom dansade o pratade
knappt något o man fattade inget..
En rätt chilla dag faktisk, men nu har ''spysjukan'' börjat igen!!!!!! 
FY FAN I HELVETET!?!?!?!?!?!

Dagens dikt:


Jag älska dig för den du är, 
inte för den du låtsas vara.

Jag älskar dig för den du är,
inte för den alla säger du är.

Jag mötte din blick,
och mitt hjärta du fick.

Jag vet vem du är,
älskling ta bort
den där masken du bär.

För mig behöver du
bara vara dig själv, 
för det är dig jag älskar

Dagens låt: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0