Snart måndag.. igen..


Min dag:
Hej snöggingar!
Nu är man hemma efter en härlig helg med det bästa folket!
Har vatt superduper kul verkligen, hoppas att få göra om denna helgen.
Kvällen med brudsen var sjukt rolig o mysig med massa chips o godis i stoooora lass!
Inatt blev det Älsking, sjukt mysigt där med. Och givetvis så blev det gods o chips där med.
Kommer bli as fet om jag ska fortsätta träffa mina favoriter, menmen vad gör det!
Man är fin hur man än se ut, tjock, smal,ful,fin,grisig,prydlig osvosv.
Dagens dikt: 
Jag var en emotionellt
vandrande katastrof
med hjärtat förvridet
som en hög rostigt skrot

Så kom du
och tog mig i handen
Polerade mig till
en skinande pärla
med ömhet och tålamod

Nu känner jag mig
vacker igen
som ett smycke
vid din sida
Vi är vackra
du och jag tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0