Love is something wonderful! <3

Hallå igen! 
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inga bilder som jag kan andvända o har inte 
fått min systemkamera, men får den snart tror jag! :D 
Men aa, jag har gått o blivit sjuk nu med så det går neråt.. Men sån tur är så har man älskling som får 
mig att må bra! (a) 
Sen har jag jue lovat bilder från bröllopet men dom kom jue aldrig, men nu så! Fast dock så har hon som har bilder på naglarna inte skickat nån bild så det är jue lite synd, eftersom det är jue jag som gjort dom! 
Men kan lägga ut en bild på dom sen! (a) 
Idag ska jag hem t älskling o hämta min jacka som jag glömde där o sen ska jag se om ingen lite tjej kompis kan komma o underhålla mig! 
Puss & Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0