STUDIEDAG! ♥

Tjena rumpnissar! :D 

Tyvärr är jag dålig på att uppdatera bloggen men måste skaffa bättre kamera så jag kan få bättre bilder! (a)
Men nu i slutet på denna månaden eller början av nästa månad så ska jag få en system kamera! 
Som jag längtat efter i en evighet nu! Känns sååå skönt att få en så kan döööö! 
Denna helgen som gick har jag vatt med Älskling! Vi var på kalas hos min farmor o farfar, smått kul att han träffat en liten del av den sidan av min släckt. (a) 
Idag har vi studie dag o det är jävligt najjs, fast dock har jag massaaaaa läxor! :/ 
O igår fick jag ett piano så nu sitter jag där mästa dels av min tid på dagen! höhö ^^ 
Men nu ska jag fortsätta försöka komma framåt i mitt lite knäppa liv! 
Byebye, See you later alligator! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0