falling out of love is hard, falling for betrayal is worst

Tja!
Idag har vatt en t hämsk dag, samt igår.
Förstår inte vad som hänt men är så sjukt ledsen,arg, depprimerad till o från hela tiden.
Måste komma på vad det kan va, men så länge får det va.
Mår iaf bra av att vara ute o springa så igår bad jag pappa köra mig t ett sjukt härligt ställe o sprina på.
3,4 km på 25 minter. Tycker jag är rätt duktig, men är man arg o rädd för mödare så går det utan att tänka!
Nu sitter man o laddar ner en massa skön musik i iPoden, wiee! Alltid lika kul med nya låtar o lyssna på!
Men nu blir det att låta maten sjunka ner o sen byta om för att springa en runda, men vart? Det är frågan.
Puss mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0