Sommaren är på besök!

God eftermiddag!
Denna dag har varit så sjukt underbar! Älskar vädret något enormt!
Finns inget bättre än att kunna ligga i bekini o steka med en underbar hund o pojkvänen!
Nu börjar flytten här närma sig med storm steg, på fredag smäller det. Önskade att jag kunde vara med o hjälpa till. Men det är ju skolavslutning. Blöö! Kunde den inte varit på Torsdagen eller nått?
Men ska bli så gött med sommarlov asså! SOLA, BADA och ha så jävla KUL!!
Filmen igår var bra, iaf den första halv timmen som man såg för sedan somnade Tobias och tråkigt o kolla själv så stängde av.
Som jag sa igår så skulle jag börja med toplistor men vet inte om jag ska göra det eller bara skiva tips om olika grejer jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0