Alltid bättre en jag…

Tjena mittbena!
Sorry för dålig uppdatering, men har inte pallat och så har jag varit sjuk hela veckan.
I helgen vad jag på fest, rätt hemskt var det faktiskt. För var rätt förkyld..
Men aja, jag har börjat fundera över en sak. Varför är man avundsjuk? 
Jag har börjat lida av det promblemet ett tag nu o det är jävligt jobbigt.
Försöker tänka om hela tiden, men lätt att komma tillbaka i fel bana igen.
Jag hoppas verkligen detta går över efter ett tag!
Men det som jag tycker är konstigtast är att när man väl mår skit så är det då alla kommer
med all skit, det här är verkligen piss!
Nu ska jag plugga för prov imon.. Har tre prov denna veckan + ett läxförhör! 
Ett prov är som tur var över, men det gick skit!
Men aha, nu måste jag dra mig! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0