Friends forever! (L)

Foto av; Elin Sund
Foto av; Elin Sund
Foto av; Elin Sund
Idag har jag inte gjort så mycket eller jo vid 1 åkte jag
till Karlshamn o åt buffé med min moster o hennes blivande man o
deras lilla söta son. Mys på hög nivå! När jag kom hem
cyklade jag till Elin o vi var ute o fotade idag igen.. Fast
det kommer att komma fler bilder med tiden, ville inte ta alla dom
finaste korten än. För då har jag inga o använda t andra inlägg, men
den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! O snart ska
jag få en egen system kamera så jag kan fota när jag vill o aa,
fast som ni alla vet måste man jue ha pengar o det är det som
är det stor problemet just nu...
Men nu har jag annat o göra, kanske skriver senare ikväll
// Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0