Gå bakom mig, Gå framför mig, Gå vart du vill, Men gå inte ifrån mig! <3

Då är den underbara helgen över.. :(
Men det kommer fler så det blir finfint!
Har inte kunnat bli bättre än att mysa med älskling i tre dagar,
eller jo, att mysa med han för evigt (a)
Nu lite senare har jag vatt hos Elin, min kompis o snackat
o haft kul. Fick dom två armbanden som är på bilden, av henne!
Så gulligt av henne att köpa dom t mig! O som sagt, jag ÄLSKAR roooooosa!
Väskan som är på bilden också är ny, hade den första gången idag..
är så glad för den! För den är så sjuuuukt söt! Men dock skäms
min älskling över mig när jag har den säger han ://
Men nu ska jag kolla facebook o tjocka mig med lite chips! ;D
PussPuss /linn (L) 




Kommentarer
Postat av: Elin

Awh gullet, vilken tur att du gillade dom :D

Fast jag tycker att du förtjänar lite chips efter den låånga rundan vi gick ;D

Puss på dig!! <3333333333

2011-08-07 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0