You make me crazy!

Foto av; Elin Sund
Men HALLÅ! Idag ska jag passa mina små kusiner. Kommer
vara så sjukt trött ikv för mina
kusiner blir aldrig trötta så man kan jue säga att dom
iallafall trötta ut mig, så inte säkert jag skriver ikv.
Tror jag kommer hem cirka 9 kanske, men får se..
Men förhoppningsvis så orkar jag skriva. O då ska jag
ha en bild som jag tog själv igår, kom på att jag
inte laddat upp någon av bilderna jag tog.
O snart börjar skolan med, om typ 11-12 dagar.
Säger bara FY FAN! Orkar inte med skolan
längre, alla läxor gör en typ knäpp!
Men jag har bestämt mig att när skolan börjar
igen så ska jag börja träna igen!
Men skriver kanske senare, puss. //linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0