När man var liten, allt var så lätt..

När man var liten.
Tänk så lätt allt var då.
Att bara ''fråga chans'' på någon, o sen var man ihop.
Slippa resten.
Att göra sina läxor som bestod av två mattetal och dra sträck mellan bokstäver.
Att slippa allt det där om utseende o mode.
Fast så fel ändå. Man hade visst allt det... Bara i mindre grad.
Men då, då visste man inte att det fanns värre, så då var det hemskt.
Men jag vill ändå bli liten igen!





Lördag:

Förlåt!!! För att jag inte har skrivit på ett tag.. Men jag har inte varit på blogg humör direkt.
Men aa, natten som var sov jag hos Älskling o denna dag har jag mest chillat. 
Ikväll har man tittat på film med mamma o pappsen.
O när man har en pappa som har världens bästa humor så kan man jue säga att jag har kramp
i magen. Höhö.
Imon blir det konfa, bläää! Gå i kyrka är inte min grej precis..
Men aja, pusspuss så hörs vi! 
O btw, imon är det farsdag!!!!!! 

Linn ♥ Pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0