Killar är som luft, man klarar sig inte utan dem!

Choose the guy
who take you to his house
to meet his parents,
not his bedroom.
Hej alla läsare!
Nu är det ett tag sedan jag skrev här men jag ska sammanfatta det lite kort sen onsdags.
Det började med att jag i måndags började klia på mina öron, som sedan blev bättre.
Sen i onsdags så kände jag hur det kliade över hela ansiktet/kroppen/hals/nacke o aa..
Då blev det att åka in t läkare 9 på kvällen, där man sedan fick 10 tabletter (fyfan)!
O sen givetvis kom det tbx på torsdags natten, så igår då fick jag vara hemma från skolan för att gå t doktorn.
Men skit samma, man ska inte vara ledsen när man på samma dag (torsdag) hade 7 månader med min älskade pojkvän.
Lyckligaste tjejen på jorden är vad jag är som har han!
Älskar dig Tobias! <3 

Imon blir det åka t kna o kolla möbler o sen vidare t kalmar o titta på ännu mer möbler..
Drygt? Ja, men inte när Tobias följer med! WIEE!
Puss på er alla! Ha en härlig fortsatt helg! För det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0