Varför gråter livet, när döden alltid ler mot mig?

I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I wont let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul
I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I wont let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul



Men hallå elle!?

Idag har man vatt rätt trött? Jaow!
Särskilt när man suttit hos frisören i 2 ½ timme, men ska man vara fin så.
Klippt topparna o blekt min fula, långa utväxt!
Kom hem ca 7 o åt, sen blev det läxa osvosv.
O nu sitter man här uttråkad t helvetet!
Fast en najjs sak är att min mobil är tbx, efter 3 gången på lagning..
Men aa, hoppas ni har haft en bra dag alltihopa! För det hade inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0