det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig

Godmorgon alla underbaringar! :D
Det var jätte roligt igår kväll, vi snackade och åt en massor av chips. MUMS!
Mådde dock rätt illa när jag kom hem..
Idag ska jag åka till Tobias o sova där tills imon.
Ska bli mys!
Och som ni ser har jag fått t headern o lite sånt nu. Lycklig tjej! :thumbup:
Om ni inte ser den tryck då på F5 så kommer den. :)
__________________________________________________________________________________________________
Vill komma på nått man kan skriva om som inte bara är min dag, men kan inte komma på nått.
Vet några saker man kanske kan göra, men har sett det på en annan blogg så känns bara typ wannabe.
Har nån av er nått förslag? SKRIV! :D
____________________________________________________________________________________________________
Men nu ska jag dra!
Pusshej leverpastej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0