Sjuk!

Vet att det var länge sedan jag skrev (förutom då videon jag nyss la upp). Men nu när det är så fint väder ute så känner jag inte för att sätta mig inne vid datorn. Men nu när jag är sjuk o vädret är förjävligt så satte jag mig här. Ska ta min vecka lite kortfattat.
Måndag: Cyklade med Josse o badade.
Tisdag: Var hos min moster o på kvällen cyklade jag en runda.
Onsdag: Cyklade till Tobias.
Torsdag: Sjuk, så vilade mest.
Fredag: Mer sjuk, firade midsommar med Tobias, Malin, Peter, mamma och pappa.
Idag: Bara vilat o träffat kusinen en stund.
Imon: Det vet jag inte, men så sjuk som jag är lär jag få vila.

Nu blir det att sitta vid datorn en stund o sedan äta godis o myyysa!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0