SOMMARLOV!!!!!!!!!!

Oh, I´m sorry!
Har inte haft någon tid över att sitta vid datorn dom senaste dagarna.
Igår var man och badade på brunnen på klassens dag o när man kom hem blev det att springa en rund innan man åkte till Karlshamn för att träffa en släkting som skulle ha typ nån sak från mary key, fick prova en massa underbara produkter!
Och idag har det varit SKOLAVSLUTNING!! Så jäv*a skönt! Men vill dock inte börja nian, alla nationella proven o när man slutar nian!? Då ska man börja med en linje man valt, som man ska jobba med i resten av sitt liv (om man väljer rätt). Får panik bara o tänka på det, välja skola, gå på en skola utan ens vänner (fast kul o skaffa nya!) och då ifall man inte får några nya vänner! Vad gör man då?
Ne klarar inte ens av o tänka på det!
Efter skolavslutningen o betygen så åkte jag till Tobias för o hjälpa till lite med flytten, inte den starkaste så blev nog inte till så stor hjälp.
Ikväll blir det fest! Party all night long! Taggad, yeah!
Och juste! Får jue inte glöma den som är på bilden! För att jag hade så fina betyg idag så körde pappa och jag in till team sportia igen o köpte en Puls klocka med lite annat i så nu vet jag när jag springer hur mycket jag bränner, tiden osvosv. Sen fick jag en ros när jag kom hem! Love my life!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0