Kärlek vid först ögonkastet

Älskling, du är som en ängel som är sänd från ovan! 
Du är det bästa som hänt mig och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig.
Finns ingen annan i denna värld jag skulle vilja vara med om inte du!
Du är killen jag alltid drömt om att få, och nu har jag dig.
Det började väl inte så bra egentligen men kolla nu?
9 månader har gått men det känns fortfarande som om det var igår vi träffades
för första gången. Tiden går så fort när man är kär.
Är inte den bästa på att skriva gulligull texter men jag försöker så gått jag kan just nu.
Innan jag träffade dig trodde jag inte på kärlek vid först ögonkastet,
men ska jag förklara hur det blev första gången jag såg dig så var det just det som hände.
Du har mig nu och föralltid Tobias Johan Iwarsson! 
Skev detta för att visa hur mycket jag älskar dig, hann inte med det igår när det faktiskt var 9 månader.
Jag älskar dig så sjukt mycket! Puss! /din föralltid Linn 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0