Vänskap! ♥

Du ger mig 
den trygghet jag behöver
Du ger mig 
det hopp jag vill ha
Du skapar 
den tro som jag ibland sakar
Din vänskap är värdefull

Utan dig skulle det 
vara svårt
Utan dig skulle 
många frågor
fortfarande finnas
Med dig blir allt 
mycket lättare 
Vår vänskap är äkta 
och värdefull! ♥



Då har man nyss varit ute o fotat (a) 
Det blev några riktigt fina o coola foton. Men dock har jag inte köpt någon USB sladd så kan inte lägga in korten på datorn o sen in på bloggen. Men pappa ska köpa en snart. Förlåt för att jag inte så ofta uppdaterar bloggen, men jag har ju som sagt inte haft några bra bilder. Men när jag fått sladden så kommer jag föröka uppdatera varje dag! (a) 
Men nu ska jag se om jag kan hitta på nått kul, det är ju faktiskt lördag! Puss! 

Kommentarer
Postat av: kajsa:D

naawi babe! har vakren bloggat eller kollat din blogg på åratal men nu gjorde jag det!! såå lite efter... men älskar dej sjukt mkt käära vän! :D <3

2011-10-07 @ 15:29:27
URL: http://kajsastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0